Gabonapörkölt

2014-11-11 13:44:55
Egyszerű húsmentes étel azoknak, akik szeretik a pörkölt ízvilágát. Ha kevés időd van és vega vacsorára vágysz, ne habozz, próbáld ki!

Hozzávalók:

2 bögre tönkölybúza (de biztos bármilyen gabonával szuper lesz)
1-2 vöröshagyma
sok pirospaprika (mármint a fűszer)
olívaolaj vagy pálmazsír
1 paradicsom
1/2 paprika
só, fehérbors, ízlés szerinti fűszerek...
 
Elkészítés:

Háromszoros vízben jó puhára(!!!) megfőzöm a búzát. (Érdemes előtte egy éjszakára beáztatni, de én rendszeresen elfelejtem, szóval kihagyható) Apróra vágott hagymát párolok olajon (vagy pálmazsíron), és jó kis magyaros pörköltalapot készítek. A főtt, lecsöpögtett búzát beleforgatom, és a megfelezett paradicsommal, paprikadarabbal jól összefőzöm 5-10 percet, közben apródonként ízlés szerinti vízmennyiséggel felöntöm (mi ezt jó szaftosan szeretjük, én jól nyakon szoktam önteni).

Klausz Andi

További vegeteriánus recepteket olvashatsz a Családinfo oldalán!



0 termék 0 Ft
  • A kosár üres